حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : عشق و علاقه به امام (ره) بود که مردم در ۱۵ خرداد 1342 عاشقانه در برابر طاغوت ایستادند
03 ژوئن 2017 - 10:42
شناسه : 3320
بازدید 641
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی برگزار شد . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب در ابتدای خطبه‌ها به فیوضات و اعمال این ماه مبارک اشاره کرده و […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در اولین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب در ابتدای خطبه‌ها به فیوضات و اعمال این ماه مبارک اشاره کرده و اظهار داشتند : رمضان تمرین عبودیت و درس اخلاق است و برجسته‌ترین اعمال این ماه به دست گرفتن نفسانیت های درونی انسان است .

ایشان سپس با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد به بیان ویژگی‌های شخصیتی آن بزرگمرد پرداخته و افزودند : کمتر کسی مثل امام رضوان الله علیه است که تا این حد منشاء خیر و برکت و تحول باشد و تمام تحلیلگران زبده دنیا نیز در تحلیل عظمت و شخصیت این شخصیت بزرگوار در مانده‌اند .

خطیب جمعه شهرستان بناب ادامه دادند : امام راحل(ره) برای خدا قیام کردند ، برای خدا مقاومت کردند و برای خداوند قدم برداشتند و در مقابل ، خداوند نیز به ایشان همه چیز را عطاء فرمودند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی قرآنی حرکت کردن امام راحل(ره) را یکی دیگر از ویژگی‌های ایشان دانسته و گفتند : آن مرد الهی به حدود الهی ملتزم بوده و به تفکرات سیاسی و انقلابی نیز مقید و ملتزم بودند .

ایشان با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) معمار اخلاق و همه خوبی‌ها بودند ؛ تصریح کردند : اخلاق علمی و عملی ایشان عبرت و موعظه بود، مع الأسف در زبان از اخلاق عملی امام راحل(ره) حرف زده ایم ولی در عمل راه دیگری را طی کرده‌ایم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه خاطرنشان کردند : در مناظرات اخیر نامزدهای ریاست جمهوری حرف‌هایی که زدیم و موضع‌گیری‌ هایی که گرفتیم آیا راه امام راحل بود ؟

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی ادامه دادند : مرگ بر آمریکا را می‌گوییم ولی در مقطعی که خود وارد میدان رقابت می‌شویم در برخی جاها از آنها بدتر عمل می‌کنیم و من نمی‌دانم با اعمالی که در ماه مبارک رمضان انجام خواهیم داد ، توهین‌ها، اهانت‌ها و افتراهایی که بسته‌ایم، آیا خود را از این گناهان پاک و مبرا خواهیم کرد ؟

ایشان با بیان اینکه امام راحل قلب‌ها را تسخیر کرده بودند ؛ اذعان کردند : ایده و افکار ایشان در قلب‌ها موج می‌زند و عشق و علاقه به امام (ره) بود که مردم در ۱۵ خرداد 1342 عاشقانه در برابر طاغوت ایستادند و بقاء و دوام نظام ، مرهون قیام ۱۵ خرداد است .

امام جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه جریان حق دفن شدنی نیست ؛ تصریح کردند : جریان باطل نیز استوار نمی‌ماند و این از اصول قرآن است که جریان حق نسل به نسل جاوید و ماندگار خواهد بود .

ایشان در ادامه خطبه های نماز جمعه بناب با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت یادآور شدند : مردم با رأی بیش از ۴۰ میلیونی خود سنگ تمام گذاشتند و در چنین شرایطی این حضور یک نوع معجزه بود و قطعاً قدرت های دنیا را مرعوب می کند و به خاطر چنین حضوری در صحنه و در زمان‌های حساس چقدر باید از ملت تقدیر و تشکر به عمل آید .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.