حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی
06 می 2017 - 10:54
شناسه : 3159
بازدید 643
25

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار شد . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت روز جوان و با بیان اینکه جوانان ایرانی در مواقع سرنوشت ساز هویت و اصالت خود را نشان […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت روز جوان و با بیان اینکه جوانان ایرانی در مواقع سرنوشت ساز هویت و اصالت خود را نشان داده‌اند؛ اظهار کردند : با وجود اینکه برخی تصاویر و چهره‌ها انسان را رنج داده و آزرده خاطر می‌کنند ولی ریشه جوانان ما علوی و الهی است.
ایشان افزودند : جوانان ما در هر قیافه‌ای هم که باشند با جوانان اروپایی تفاوت زیادی دارند و تصریح کردند : جوانان ایران اسلامی در انواع مراسمات مختلف دینی و مذهبی از جمله شب‌های قدر و اعتکاف و با حضور در حرم‌های امامان معصوم(ع) چهره خود را نشان داده و بی‌تعارف می‌توان گفت خصوصیاتی که جوانان ما دارند جوان هیچ کشوری در دنیا این خصوصیات معنوی را ندارد مشروط به اینکه مدیران کم کاری و خانواده‌ها در برابر جوانان کج سلیقگی نکنند و این سرمایه های عظیم را خوب پرورش دهند که قطعاً آینده این کشور با دستان این جوانان انقلابی و متعهد و متخصص خواهد چرخید .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با تأکید بر لزوم حمایت از جوانان اذعان کردند : امروز بر هر جوان ایرانی فرض است که از هویت و اصالت خود مراقبت کرده و از الگوهای غربی فاصله بگیرد تا اینکه دانشمندی متعهد و متدین بار بیاید .
ایشان خاطرنشان کردند : امروز بعد از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر خلاقیتی که در جمهوری اسلامی به دست آمده است توسط متخصصان متعهد و متدین جوان ایرانی بدست آمده و مع الأسف بسیاری از مغزهای متخصص نیز در اثر تربیت ناصحیح و تنگ نظری برخی نهادها و ادارات و اهمال کاری برخی نهادها ، مراکز مهم کفار و دشمنان را اداره می کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه به جوانان توصیه کرد که اگر خود را به تهذیب و خودسازی و رفتارهای اسلامی و الهی نزدیک کنید آن موقع گناهان از شما فاصله گرفته و جوانی دانشمند و متعهد و متدین به بار خواهید آمد که این دستاورد کمی نیست و مسوولان امر نیز باید برای رفع دغدغه های فکری و کاری جوانان برنامه داشته باشند .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس با تبریک اعیاد شعبانیه، روزه، عبادت، دادن صدقه و گرفتن دست مستمندان جامعه را از اعمال این ماه برشمرده و با تبریک روز پاسدار و روز جانباز، روز جهانی کارگر را نیز گرامی داشتند .
ایشان همچنین با تقدیر از زحمات این قشر پرتلاش در جامعه که همواره انسان های جهادگر و تلاشگری هستند، مصیبت وارده برای معدن کاران در استان گلستان را به خانواده های درگذشتگان و جامعه کارگری کشورمان تسلیت گفتند .
امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم از معلمان نیز به عنوان مرزداران فرهنگی جامعه نام برده و اظهار داشتند : معلمان آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در واقع محروم ترین قشر جامعه را فرهنگیان تشکیل می‌دهند .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی همچنین هفته هلال احمر را تبریک گفته و از زحمات عوامل زحمتکش جمعیت هلال احمر در کشور تقدیر و تشکر کردند .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.