حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
آیت الله بنابی : پیروزی مدافعان حرم و جبهه مقاومت در برابر داعش فتح‌ الفتوح و پیروزی اسلام در مقابل دشمنان بود
25 نوامبر 2017 - 9:25
شناسه : 4172
بازدید 610
23

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی امام جمعه موقت شهرستان بناب برگزار گردید . آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه بناب با بیان اینکه، پیروزی جبهه مقاومت و مدافعان حرم در مقابل داعش فتح الفتوح بود اظهار کردند : باید این پیروزی بزرگ […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی امام جمعه موقت شهرستان بناب برگزار گردید .

آیت الله شیخ عبدالمجید باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه بناب با بیان اینکه، پیروزی جبهه مقاومت و مدافعان حرم در مقابل داعش فتح الفتوح بود اظهار کردند : باید این پیروزی بزرگ را جشن می‌گرفتیم و شهر را شیرینی می‌دادیم چرا که این یک پیروزی ساده نبود ، بلکه پیروزی اسلام در مقابل دشمنانش بود .

امام جمعه موقت بناب با اشاره به بی‌نتیجه بودن تلاش دشمنان اسلام در کم‌رنگ کردن این دین الهی ، گفتند : برخی تلاش دارند مردم را از اسلام دلسرد کنند ولی هر بار می‌بینند که اسلام ناب محمدی روز به روز در حال پیشرفت هست و تلاش‌هایشان برای بدچهره کردن اسلام بی‌نتیجه مانده است .

ایشان خاطرنشان کردند : برخی ضد اسلام‌ها و ضد ایرانی‌هایی که حتی نمی‌توانیم آن‌هارا حتی سگ بخوانیم ، چرا که سگ نیز یک حیوان و موجود باوفای خداوند است آن‌ها همان کسانی بودند که با تشکیل داعش و تغذیه تروریسم در تلاش برای نابود کردن نام ناب اسلام بودند .

آیت الله باقری بنابی در ادامه با اشاره به اقدامات شوم دشمنان اسلام، تصریح کردند : با تلاش‌هایشان سعی بر این داشتند اسلام را دینی خشن و سرشار از خشونت جلوه دهند ، آن‌ها خواستند به جامعه به اشتباه بفهمانند که اسلام دین برادر و فرزندکشی است .

ایشان گفتند : دشمنان اسلام تلاش بر این داشتند انسان‌های آگاه را از اسلام دور کنند و به سمت اسلام‌ستیزی سوق دهند و در برخی کشورها کاری کرده بودند که مسلمانان از قرار گرفتن در جامعه منزوی می‌شدند .

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب با بیان اینکه هدف از تشکیل داعش نقشه در حمله به ایران بود ، اظهار داشتند : صحنه‌های نبرد را در عراق و سوریه تشکیل دادند تا به ایران نزدیک شوند و بزرگترین تلاش آنها از بین بردن کشورهای ایران و عراق و سوریه بود ، ولی این نقشه آنها برعکس نتیجه داد و حال ایران و عراق و سوریه ، جملگی یک کشور و در روابط متحد و متعهدتر از سابق هستند .

ایشان گفتند : آن‌ها انتظار این را نداشتند که ببینند ایران و عراق بعد از 8 سال جنگ تن به تن حال این‌گونه همدیگر را در آغوش گرفته‌اند ، همچنین در اربعین نیز دیدیم که چندین میلیون از مردم ایران در عراق بودند و چگونه عراقی‌ها پذیرای مردم این مرز و بود بودند .

امام جمعه موقت بناب با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سردار قاسم سلیمانی، خاطرنشان کردند : سپاه و بسیجیان و نیروهای بسیجی عراقی به نام حشدالشعب و نیروهای زمینی عراق و سوریه و گردان‌های فاطمیون، همه و همه تحت فرماندهی و سرلشکری شخصی به نام سردار حاج قاسم سلیمانی بر داعش پیروز و در مقابل خداوند و فرمایشات پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار سربلند شدند و به حق عمل کرند .

آیت الله بنابی در پایان ضمن تبریک پیروزی در مقابل داعش بر محضر حضرت امام خامنه‌ای ، گفتند : حضرت آقا فردی است آگاه که با الهام گرفتن از آیات و کلام الله و فرمایشات پیامبر اعظم(ص) و علم الهی خود ، همیشه در تمامی موقعیت‌ها و تنش‌ها بهترین تصمیم را گرفته و دستور انجام را می‌دهند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.