حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین ملا نوری : برای یک مبلغ آشنایی با یک دوره تفسیر ، معارف اسلامی ، تاریخ اسلام و احکام شرعی لازم است
23 نوامبر 2017 - 14:16
شناسه : 4167
بازدید 587
25

حجت الاسلام و المسلمین ملا نوری قائم مقام معاون تبلیغ حوزه های علمیه و مدیر کل اداره فرق و ادیان چهارشنبه شب در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب حضور یافتند . حجت الاسلام و المسلمین ملا نوری با بیان اینکه تبلیغ موفق در گرو ارتیاط قوی با خداوند است ، اظهار داشتند […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ملا نوری قائم مقام معاون تبلیغ حوزه های علمیه و مدیر کل اداره فرق و ادیان چهارشنبه شب در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب حضور یافتند .

حجت الاسلام و المسلمین ملا نوری با بیان اینکه تبلیغ موفق در گرو ارتیاط قوی با خداوند است ، اظهار داشتند : افرادی همچون آیت الله بنابی و فارغ التحصیلان این حوزه که ارتباط قوی تری با خدا دارند و همه اینها بخاطر فضای معنوی این حوزه می باشد در امر تبلیغ موفق ترند .
ایشان ادامه دادند : هرچه معنویت بیشتر باشد تبلیغ موفق تر است و انسانهایی همچون شیخ غلامرضا فقیه یزدی که صاحب کرامات بودند از جمله افرادی هستند که در امر تبلیغ موفق بودند و در زمان رضا شاه وظیفه خود را تبلیغ دانستند که با معنویت خود در دل مردم نفوذ کرده و مردم در زمان وفات ایشان تشییع با شکوهی انجام دادند .
قائم مقام معاون تبلیغ حوزه های علمیه شرط دوم موفقیت در تبلیغ را علم فراوان و سرشار دانسته و خاطرنشان کردند : در دوره ای که تمام فرق و ادیان و فرقه های ضاله در صدد آسیب رسانی به اسلام می باشند ، طلبه ای که در سیاست و فلسفه و … ضعیف باشد نمی تواند مبلغ خوبی باشد و برای یک مبلغ آشنایی با یک دوره تفسیر ، یک دوره معارف اسلامی ، تاریخ اسلام و احکام شرعی لازم است .
ایشان سومین شرط را نیز مردم داری عنوان کرده و اظهار داشتند : طلبه و مبلغ باید بتواند با مردم ارتباط ایجاد کند .

ایشان ادادمه دادند : مایکل هارت یهودی در کتاب خود ، اولین شخصیت پرنفوذ بشریت را پیامبر اسلام معرفی نموده و این نشان از اهتمام اسلام به مردم داری است .
مدیر کل اداره فرق و ادیان با بیان اینکه بهترین الگوی تاریخی پیامبر اسلام می باشد و مردم داری ایشان به حدی بود که با مشرکین آن زمان به گونه ای رفتار می نمودند که دلهای آنان را ارام می کردند، خاطرنشان کردند : ایجاد ارتباط با مردم نیازمند خضوع می باشد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.