حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نشست صمیمی طلاب بنابی حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب
25 مارس 2017 - 16:20
شناسه : 2831
بازدید 609
17

نشست صمیمی طلاب بنابی حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در قالب جلسه ی مشترک بین طلاب بنابی در حال تحصیل در این حوزه و فارغ التحصیلان بنابی این حوزه جمعه شب با حضور آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه و حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست صمیمی طلاب بنابی حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در قالب جلسه ی مشترک بین طلاب بنابی در حال تحصیل در این حوزه و فارغ التحصیلان بنابی این حوزه جمعه شب با حضور آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه و حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید .

در ابتدا آیت الله بنابی با اشاره به اتمام سال 1395 ، توجه به دست آوردهای این سال را متذکر شده و خاطرنشان کردند : باید توجه داشته باشیم که در سالی که گذشت چه پیشرفت هایی از لحاظ علمی و معنوی داشته ایم .

ایشان ادامه دادند : اگر در طول سال قبلی پیشرفت داشته باشیم موفق بوده ایم و در غیر اینصورت ضرر کرده ایم .

در ادامه ی جلسه حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی با بیان اینکه یکی از وظایف طلاب تبلیغ دین مبین اسلام می باشد کاهش مبلغ را یکی از خطرات در عصر کنونی برشمردند .

ایشان طلاب را به علم و تقوا توصیه نموده و توجه به تقوا را از اهم مسائل زندگی دانستند .

ایشان ادامه دادند : با توجه به نیاز روستاها باید طلاب ، تبلیغ در روستاها را در اولویت قرار دهند .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.