حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نظام جمهوری اسلامی ایران رسالتی منحصر بفرد دارد
24 نوامبر 2019 - 10:50
شناسه : 9208
بازدید 671
24

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب در خطبه های نماز عبادی – سیاسی جمعه این هفته با اشاره به اینکه هیچ یک از نظام های معاصر شبیه نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران رسالتی منحصر بفرد دارد و با هیچ یک از رژیم های اطراف و […]

ارسال توسط :
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب در خطبه های نماز عبادی – سیاسی جمعه این هفته با اشاره به اینکه هیچ یک از نظام های معاصر شبیه نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران رسالتی منحصر بفرد دارد و با هیچ یک از رژیم های اطراف و اکناف همخوانی ندارد.

وی افزود: این نظام مانند حرکت انبیاء الهی دشمنان سرسخت و کله گنده دارد، چون این نظام را مانع منافع خود می دانند.

خطیب جمعه بناب با اشاره به موضوع گرانی بنزین و حوادث اخیر در کشور گفت: من طلبه به کم و کیف موضوع بنزین نمی پردازم، اما عمده مشکلات و اعتراضات در کشور بدین علت است که سیستم اداره کشور از سلامت کامل برخوردار نبوده و به بسترهای اداری کشور توجه وافی نشده است، و از اول انقلاب هر طیفی که سر کار آمده گرفتار روزمرگی و حفظ قدرت شده و به اصلاح سیستم اداره کشور پرداخت نکرده و در نتیجه ریل گذاری صحیح اداره کشور صورت نگرفته تا دولت های بعدی روی آن ریل به مسیر اداره کشور ادامه دهد.

وی ادامه داد: بر همین اساس هر دولتی که روی کار آمده با اجتهاد خود و خواست و سلیقه خود حرکت کرده و همواره با آزمون و خطا در کار مواجه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی تصریح کرد: جای بسی تعجب است دولت فعلی علیرغم اینکه راه و روش دولت قبل را تخطئه نموده و عملکرد آنان را به باد انتقاد می گرفت، امروز دارد همان راه و روش را به مراتب تندتر و پرابهام پی می گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب همچنین اظهار داشت: اگر بنا شده که درآمد حاصل از افزایش نرخ بنزین مجددا بصورت پول نقد به ۶۰ میلیون نفر پرداخت شود، چه لزومی داشت دست به این جراحی پرمخاطره زده و بهانه برای پیاده نظام دشمن داده و کشور را با چنین هزینه هنگفت مواجه سازیم؟

وی تاکید کرد: این تصمیم با اقتصاد پویا و سالم مورد نظر کارشناسان سازگاری ندارد، و این در حالی است که مقام معظم رهبری نزدیک به ۲۰ سال است انگشت روی اصلاح ساختار اقتصادی کشور گذاشته و ابتدای هرسال رمز و کد اقتصاد کشور را مشخص و معین می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در ادامه خطبه ها با انتقاد از اسراف و مصرف گرایی بیش از حد خصوصا در مصرف آب، برق، نان و سوخت در کشور خاطر نشان کرد: در عین حال که ملت ایران یک ملت نجیب، صبور و بصیر است، اما در برخی نکات عیب هایی دامنگیرمان هست که باید یکدیگر را روشن کرده و بدان عمل کنیم.

امام جمعه بناب نیروهای نظامی و انتظامی را مصداق بارز کونوا انصارالله (ایه ۱۴ سوره صف) قلمداد کرده و گفت: امروز سپاه و بسیج و نیروی انتظامی با همه هستی خود شب و روز برای محافظت از نظام و عرض و ناموس و جان و مال این ملت تلاش می کنند و شرارت های جنود شیطان و یاجوج و ماجوج های اجاره ای شیاطین استکبار را از سر این نظام دفع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در پایان بمناسبت فرارسیدن هفته بسیج این روز را به بسیجیان جان برکف مومن و متدین تبریک گفت و به شهدای امنیت کشور درود و سلام نثار کرد.

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.