حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
بیانیه حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج شهرستان بناب در ارتباط با حوادث اخیر سوء قصد به برخی علما
03 می 2023 - 7:09
شناسه : 22052
بازدید 394
7

بیانیه حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج شهرستان بناب در ارتباط با حوادث اخیر سوء قصد به برخی علما حوزه علمیه شهرستان بناب با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از تکرار حوادث اخیر سوء قصد به برخی علما و آمرین به معروف ضمن محکومیت این اقدامات از مسئولین قضایی برخورد شایسته با مجرمان این […]

ارسال توسط :
پ
پ

بیانیه حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج شهرستان بناب در ارتباط با حوادث اخیر سوء قصد به برخی علما

حوزه علمیه شهرستان بناب با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از تکرار حوادث اخیر سوء قصد به برخی علما و آمرین به معروف ضمن محکومیت این اقدامات از مسئولین قضایی برخورد شایسته با مجرمان این گونه حوادث را خواستار شدند

متن بیانیه حوزه علمیه بناب بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنِّي وَجَّهْتُ وَجْهِيَ لِلَّذِي فَطَرَ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ حَنِيفًا وَ مَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِينَ (سوره اﻷنعام، آیه ۷۹)

این روزها خبرهای سوء قصد به برخی علما، آمرین به معروف، خادمین نظام و طلاب علوم دینی که جرمشان تلبس به لباس خدمت به دین و مردم است و نیز تعرض به آزادمردان و شیر زنانی که پایبند دین و انسانیت و غیرتند کم و بیش به گوش می رسد؛ و چه خبری زیباتر از این برای کسانی که مرگ در بستر را ننگ و آرزوی شهادت در راه دین و انسانیت و آزادگی را پیوسته زمزمه می کنند؟

آری! آزادگان راستین، طلبه و غیر طلبه، زن و مرد، شهادت و جانبازی را از مولایشان سیدالشهدا و فدای آرمان شدن را از شهدای کربلا به ارث برده و و چه واهی خیالی است عقب راندنشان از شوق به ملاقات مولا در جامه ی خونین.

تولیت، مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه بناب مراتب استواری خود در راه دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب و آزادگی در این لباس خدمت را اعلام داشته و در کنار محکومیت این اقدامات، از مسئولین قضایی برخورد شایسته با مجرمان این حادثه و حوادث مشابه را خواستارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.