حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1384 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
بیانیه حوزه علمیه شهرستان بناب در پی حادثه خونبار و تروریستی زائرین شهیدسپهبدسردارسلیمانی ره در گلزار شهدای کرمان
04 ژانویه 2024 - 6:47
شناسه : 25362
بازدید 142
6

بیانیه حوزه علمیه شهرستان بناب در پی حادثه تروریستی کرمان بسم ربّ الشهداء والصدیقین بار دیگر مستکبران و سلطه جویانِ ایران‌ستیز و عاملین ترور، در اقدامی حقیرانه و غیرانسانی، جنایت تأسف‌باری را رقم زدند و جمع زیادی از هموطنان عزیزمان را در جوار بارگاه نورانی سردار دلها به خاک و خون کشاندند و به ایران […]

ارسال توسط :
پ
پ

بیانیه حوزه علمیه شهرستان بناب در پی حادثه تروریستی کرمان

بسم ربّ الشهداء والصدیقین

بار دیگر مستکبران و سلطه جویانِ ایران‌ستیز و عاملین ترور، در اقدامی حقیرانه و غیرانسانی، جنایت تأسف‌باری را رقم زدند و جمع زیادی از هموطنان عزیزمان را در جوار بارگاه نورانی سردار دلها به خاک و خون کشاندند و به ایران و ایرانی ثابت کردند که نه تنها با انقلاب و مقاومت، که با مردان و زنان و کودکان ایرانی به دشمنی برخاسته اند.

این فاجعه مهر تأییدی بر فرمایش رهبر حکیم انقلاب زد و بیش از پیش ثابت کرد دشمنان انسانیت از شهید سلیمانی بیش از سردار سلیمانی می ترسند، تا جایی که حتی از زائرانی که به میثاق با آرمان های آن شهید سعید برخاسته اند نیز هراس دارند.

نفرین خداوند بر این ایادی کفر و الحاد، که به‌دلیل عجز و ناتوانی از رویارویی در میادین نبرد و رزم، این‌گونه با بی‌شرمی و سفاکی بندگان خدا را آماج دشمنی و کینه‌ورزی خویش قرار می‌دهد.

بد خواهان این ملت و این مرز و بوم و دشمنان اسلام ناب محمدی باید بدانند این اقدامات غیر انسانی هیچ گاه اندک خللی در اراده ی پولادین ملت های آزاده به وجود نیاورده و نخواهد آورد چرا که امروز شاخه های درخت مقاومتی که در سرزمین سلیمانی ها غرس شده و چهره کریه مستکبران عالم را بر ملا کرد در کل دنیا گسترده شده و با این خون ها بیش از پیش آبیاری خواهد شد.

بر این اساس پس از آرزوی حشر شهدای این حادثه با ام الأئمه “علیها و علیهم السلام” و درخواست عافیت برای مجروحان حادثه با صدای رسا اعلام می کنیم این اقدامات حقیرانه، آتش مقاومت را بر سر مستکبرین و سلطه جویان عالم فراگیر تر خواهد نمود و بنا بر گفته رهبر فرزانه ی انقلاب معتقدیم دستان آلوده به این جنایت «از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت بإذن الله»

تولیت، مدیریت واساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر”عجل الله فرجه” بناب
@howzehbonab

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.