حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1379 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب در محضر حجت الاسلام شکرزاده
11 ژوئن 2017 - 19:29
شناسه : 3331
بازدید 616
26

جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب شنبه شب در محضر حجت الاسلام شکرزاده برگزار گردید . حجت الاسلام شکرزاده با بیان اینکه ایام ، ایام ماه رمضان است ، خاطرنشان کردند : خطابهای خاص و عامی در مورد روزه وارد شده است و باید توجه داشت که در مورد ماه رمضان هردو […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه اخلاق طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب شنبه شب در محضر حجت الاسلام شکرزاده برگزار گردید .

حجت الاسلام شکرزاده با بیان اینکه ایام ، ایام ماه رمضان است ، خاطرنشان کردند : خطابهای خاص و عامی در مورد روزه وارد شده است و باید توجه داشت که در مورد ماه رمضان هردو خطاب است .

ایشان ادامه دادند : باید توجه داشت که در آیه شریفه یا أیها الذین آمنو کتب علیکم الصیام ، منظور این نیست که روزه فقط برای مومنین است بلکه وسیله ای برای رسیدن به لعلکم تتقون می باشد .
حجت الاسلام شکرزاده با اشاره به اینکه هرلحظه این ایام خاص است ، اظهار داشتند : اولین لحظه افطار یک دعا از سوی خدا مستجاب می گردد پس باید دعایی را که شامل همه فیوضات الهی است از در گاهش بطلبیم وبهترین دعا <اللهم ارزقنا حبک و حب من یحبک> می باشد و ما باید هرلحظه از غضب خدا به محبت خدا پناه ببریم .
ایشان در ادامه با اشاره به نزدیکی لیالی قدر حضار را به سعی و تلاش برای رسیدن به این حب الهی توصیه نموده و از بین رفتن مشکلات را در گرو محبت ایشان دانستند .
ایشان ادامه دادند :اگر خدا را دوست داشته باشیم پس او را اطاعت کنیم ، در اینصورت خدا نیز ما را دوست خواهد داشت .
حجت الاسلام شکرزاده در پایان خاطرنشان کردند : رابطه معرفت با عمل و عبادت دوسویه است یعنی خود عبادات معرفت می آورد پس نگوییم که بدون دستیابی به معرفت به سوی عبادات و عمل نرویم .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.