حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی : اکنون ماهواره برنده ترین سلاح دشمن است و بدون جنگ و خون ریزی در صدد از بین بردن ارزش های ماست
10 ژوئن 2017 - 16:55
شناسه : 3329
بازدید 609
28

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایشات متعدد مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایشات متعدد مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ ، تصریح کردند : معظم له در دولت های گذشته در جوار حرم مقدس رضوی در رابطه با فرهنگ مطالب بسیار مهمی را بیان فرمودند و تأکید کردند که فرهنگ از اقتصاد مهم تر است و وجود فرهنگ مثل هوا از ضروریات زندگی بشری است .

ایشان همچنین به وضعیت فرهنگ حاکم در کشورهای اروپایی اشاره کرده و اظهار داشتند : امروز در کشورهای اروپایی بنیان خانواده ویران شده و لذت پرستی و شهوت رانی و بی بندوباری را در جامعه راه انداخته اند و ناخودآگاه در جهنم می سوزند و جهان غرب امروز در شهوت رانی غوطه ور شده و از روح شهادت طلبی، شب زنده داری و ارزش های آسمانی در آنجا خبری نیست و یک زندگی جنگلی بر آن ها مستولی گشته است .

خطیب جمعه شهرستان بناب افزودند : تمام دشمنان این ملت سعی خود را بر این متمرکز کرده اند که چنین فرهنگ و آدابی را با رسوخ دادن به جامعه ما ، این جامنعه را داغون کرده و وضع جهنمی خود را به سمت ما صادر کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : این مأموریت در مقطعی بر عهده شاه ملعون سپرده شده بود ولی امروز این مأموریت را به ماهواره ها و گوشی های موبایل داده اند و در شرایط کنونی جوانان ما در دو مسیر قرار دارند ؛ یا فرهنگ و آداب وحی انسانی اهل بیت(ع) را قبول کنند و یا برنامه هایی که امروز از طریق ماهواره به جوانان ما القاء می شود و لذا امروز ماهواره برنده ترین سلاح دشمن است .

ایشان اذعان کردند : دشمن توسط این ابزار پیچیده به جنگ تمام عیار با ما آمده است و بدون جنگ و خونریزی تلاش می کند جوانان ما از معارف اهل بیت(ع) بریده شوند و آن وقت سقوط ما حتمی است و فتح و غلبه بدون خونریزی اتفاق خواهد افتاد .

امام جمعه بناب سپس با بیان اینکه با انجام ترقه بازی و جنگ نظامی و ترور ، دشمن نمی تواند برای این کشور مشکلی ایجاد کند؛ تصریح کردند : اکنون بزرگ ترین خطر و تهدید وارد خانه های ما شده است و در تلاشند تا آموزه های غیرت و حیا را در جوانان ما تهی کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : هدف دشمن از ترویج برنامه های ضد دینی و فرهنگی از طریق ماهواره پاک کردن صورت اسلام و عادی سازی روابط زن و مرد و محرم و نامحرم است تا اختلاطات زن و مرد متعارف شود و تمام سعی دشمن این است که از طریق این تجهیزات سحرآمیز سبک زندگی را تغییر داده و گام به گام اباهی گری را در جامعه ترویج کند .

ایشان ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص تلاش دشمنان برای تغییر سبک زندگی در نظام جمهوری اسلامی گفتند : فروپاشی بنیان خانواده ، رشد طلاق و بی رغبتی به ازدواج و صدها بدبختی دیگر در حال رایج شدن است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به اینکه نقش مادری و همسرداری در برخی فیلم ها زیر سئوال رفته است ؛ افزودند : بیشترین تأکید طراحان این فیلم ها این است که نقش زنان در منزل را عیب دانسته است .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی ادامه دادند : قطعاً بیان این مطالب در این اوضاع و احوال هزینه دارد و برای دادن آن هزینه نیز آمادگی دارم و از فردا شروع به نوشتن مطالب خواهند کرد .

ایشان تصریح کردند : تمام سعی و تلاش دشمن این است که از طریق این ابزار پرمشتری هر بلایی را سر ما بیاورد ، مع الأسف امروز بخش وسیعی از بدحجابی و بدآموزی ها از طریق این ابزار تمدن صورت می گیرد .

امام جمعه بناب یادآور شدند : تلاش دشمن این است که دیگر مادری در ایران پیدا نشود که سه فرزند خود را برای شهادت به جبهه های نبرد با دشمن بفرستد و کار به جایی رسیده است که مادران و زنان ما اصلاً به فکر فرزندآوری نیستند که این کار دنیا و آخرت ما را مورد تهدید قرار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی همچنین با تأکید بر اینکه سند به اصطلاح ۲۰۳۰ ؛ شوم، پلید و محکوم است ؛ گفتند : نزدیک به ۲۰ سال است به طرق مختلف در قالب این سند به کشور حمله می شود و علیرغم هشدارهای مقام معظم رهبری در دولت های قبلی و فریادهای مراجع تقلید در برابر آن ها موضع گرفته ، لبخند زدند و مراجع را به سخره گرفتند ، در مواردی به انبیاء توهین کردند و گاهی مقابل مقام معظم رهبری قرار گرفتند که عاقبت آن ها آنطور شد که خودتان در جریان امر قرار دارید .

ایشان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران خاطرنشان کردند : هنوز ابعاد این قضیه مشخص نشده ولی بنده بر این باور نیستم که داعش جرأت و جسارت این اقدام تروریستی را داشته باشد .

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : بنا به فرموده مقام معظم رهبری این اقدامات در حد یک ترقه بازی است ولی در این اقدام شهدای مظلوم بی هدف به شهادت رسیدند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان شهدای عملیات اخیر تروریستی از تلاش ها و اقدامات نیروهای امنیتی در برخورد با عوامل تروریستی تقدیر و تشکر کرده و افزودند : چه بسا مصلحت این بوده است که در مقابل این اقدام جزئی به خود آییم و پیام خود را دریافت کنیم .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.