حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
جلسه اخلاق هفتگی در محضر حجت الاسلام و المسلمین صدر کریمی
20 فوریه 2017 - 9:37
شناسه : 2719
بازدید 598
23

جلسه اخلاق هفتگی طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب یکشنبه شب در محضر حجت الاسلام و المسلمین صدر کریمی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین صدر کریمی با بیان حدیثی از رسول اکرم (ص) به چند خصلت از کودکان اشاره نموده و علاقه ی پیامبر (ص) را به آن خصائل یادآور شدند . […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه اخلاق هفتگی طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب یکشنبه شب در محضر حجت الاسلام و المسلمین صدر کریمی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین صدر کریمی با بیان حدیثی از رسول اکرم (ص) به چند خصلت از کودکان اشاره نموده و علاقه ی پیامبر (ص) را به آن خصائل یادآور شدند .

ایشان به عواطف پاک و لطیف ، کنجکاوی ، در فکر روزی فردا نبودن و خصومت بدون کینه کودکان اشاره نموده ، خاطر نشان کردند : کینه سبب فتنه می باشد که این أمر در کودکان أمری عدمی است .

حجت الاسلام و المسلمین صدر کریمی با بیان اینکه گریه ی کودکان شهادت لا اله الا الله است ، گریه ی آنها در چهارماهگی را ، صلوات و قدر دانی و دعا بر والدینشان خواندند .

ایشان با اشاره به اینکه کودکان قریب العهد به مبدأ می باشند ، صداقت ، عدم ریاکاری ، عدم تعصب و عدم توجه به کاستی های دیگران را برگرفته از آن برشمردند .

حجت الاسلام و المسلمین صدر کریمی در ادامه خاطرنشان کردند : علما طلاب را به داشتن روحیه ی کودکانه توصیه می نمودند و عمل به تک تک این خصائل موجب رسیدن به مقامات والا خواهد بود .

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.