حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : برای غلبه بر رقیب در فضای انتخابات نباید کل خدمات نظام و انقلاب اسلامی را مخدوش کرد
15 آوریل 2017 - 8:45
شناسه : 2960
بازدید 608
19

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به موضوع با اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری اظهار کردند : مردم سعی کنند […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به موضوع با اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری اظهار کردند : مردم سعی کنند در انتخابات شوراها با افراد امین و آنهایی که در جامعه امتحان پس داده‌اند شور و مشورت کنند و در تصمیم‌گیری‌ها از نزدیکان خود عبور کرده و به افرادی که به مسائل کلان شهر فکر می‌کنند رأی دهند .
ایشان خطاب به مردم افزودند : سعی کنید افرادی که امین و در نهایت به فکر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی شهر هستند را به عنوان شورا انتخاب کنید.
خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه وجود هرگونه اختلاف در بین مسلمانان موجب قطع نعمات خداوندی می‌شود، تصریح کردند : جمهوری اسلامی هم اکنون در محاصره شیاطین و دشمنان اسلام قرار دارد و در این شرایط و برهه خاص می‌طلبد که طرفداران کاندیداها و نامزدهای ریاست جمهوری ، همچنین جناح‌ها و گروه‌های سیاسی از اختلاف‌افکنی در جامعه پرهیز کنند و عدم توجه به این مطلب نشانه ضعف و بینوایی ماست .
حجت‌الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : دشمنان نظام در صدد این هستند که یک اختلاف جزیی و جرقه اختلاف در ایران به وجود آید و آنها صرفاً مترصد این روز می باشند .
ایشان همچنین با اشاره به اینکه امروز سمت و سوی اسلحه دشمنان به سمت جمهوری اسلامی است، گفتند : در چنین اوضاع و احوالی که بر منطقه حاکم است بهترین فضا و بهترین روش ایجاد آرامش و ثبات در کشور است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تأکید کردند : امروز کوچکترین اختلاف ناموزون از ناحیه شیاطین ضربه به جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس از نامزدها، سخنرانان و طرفداران نامزدها خواستند ضمن پرهیز از تخریب رقیب از توهین به همدیگر اجتناب کرده و به رأی حداکثری و حفظ حرمت‌ها فکر کنند .
ایشان ادامه دادند : به کرات عرض کرده‌ام که اگر مردم را به حال خود رها کنند و بگذارند خودشان تصمیم بگیرند قطعاً خداوند آنها را هدایت و حمایت خواهد کرد پس تمام نامزدها تقوای الهی پیشه کنند و سعی کنیم آب زلال انقلاب را گل‌آلود نکنیم  .
خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین با تأکید بر اینکه احزاب و گروه‌ها حرمت نظام جمهوری اسلامی را نگه داشته و همدیگر را تحمل کنند، گفتند : برای غلبه بر رقیب در فضای انتخابات نباید کل خدمات نظام و انقلاب اسلامی را مخدوش کرد .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : چطور می‌شود که در جمهوری اسلامی بهشتی باشیم ولی حرکات ما جهنمی باشد؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.