حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1366 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : تلاش آمریکا برای تحریم سپاه ناشی از درماندگی آن هاست
13 اکتبر 2017 - 21:09
شناسه : 3944
بازدید 586
26

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب افزودند : از آمریکایی ها غیر از این هم انتظار دیگری نیست و امام راحل(ره) با ابتکار مشاوران خود و در […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب افزودند : از آمریکایی ها غیر از این هم انتظار دیگری نیست و امام راحل(ره) با ابتکار مشاوران خود و در زمانی مناسب سپاه و بسیج را تشکیل دادند و این دو نهاد مردمی خدمات بزرگی به نظام و انقلاب اسلامی انجام داده اند .
ایشان اظهار کردند : مسئولان جمهوری اسلامی ایران در برابر اعمال تحریم های جدید علیه کشور و سپاه ساکت نخواهند نشست و متناسب با رفتار آمریکا، پاسخ خواهند داد .
خطیب جمعه شهرستان بناب یادآوری کردند : پیروزی از آن جمهوری اسلامی است و اگر کمی صبر کرده و همدیگر را تحمل کنیم و برای همدیگر بهانه تراشی و مشکل تراشی نکنیم ، این پیروزی حاصل خواهد شد .
ایشان همه پرسی در اقلیم کردستان عراق را توطئه جدید اسرائیل خوانده و اظهار داشتند : از آنجایی که داعش به زودی در منطقه ریشه کن خواهد شد با این اقدام قصد دارند توطئه جدیدی را در منطقه راه بیندازند و به طور قطع این توطئه نیز با شکست مواجه خواهد شد .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با تاکید بر حفظ اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کردند : به طور قطع اقتدار هر ملت در نتیجه مقاومت و ایستادگی آن بوده و برای دستیابی به اقتدار و قدرت باید در در برابر دشمنان مقاومت و در برابر کمبودها پایداری کرد .
ایشان با اشاره به قسمتی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر مبنی بر اینکه ‘ سعی کن در زمان مسئولیت خود به هیچ فردی ظلم نشود’، گفتند : شیوخ عرب و اربابان آن ها آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در شیب واژگونی قرار گرفته اند و فاتحه آن ها یکی پس از دیگری خوانده خواهد شد .
امام جمعه بناب اظهارکردند : در زمان کنونی دشمنان نظام بهتر از ما می دانند که جمهوری اسلامی در چه جایگاه و اقتداری قرار دارد .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی ادامه دادند : تمام کارشناسان زبده غربی به این نتیجه رسیده و اعلام کرده اند که خواه تهدید کنند و خواه تهدید نکنند ، ایران تنها قدرت منطقه است و باید ایران را یک قدرت تمام عیار هسته ای و غیرهسته ای در جهان قبول کرد .

ایرنا / با تصحیح و اضافه مطلب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.