حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1380 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر عاملی است برای عقب راندن دشمن و زنده نگه داشتن سنن الهی
04 فوریه 2017 - 8:52
شناسه : 2646
بازدید 632
23

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه  ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کردند : زنده نگه داشتن ایام الله دهه مبارک فجر عاملی […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی امام جمعه شهرستان بناب برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه  ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کردند : زنده نگه داشتن ایام الله دهه مبارک فجر عاملی برای عقب راندن دشمن و زنده نگه داشتن سنن الهی است.
ایشان تصریح کردند : خاطره این ایام در کام دشمن بسیار تلخ بوده و در واقع ملت ایران بعد از روزگاران طولانی در این دهه جان گرفتند و از دست اشرار آزاد و به پیروزی رسیدند و به همین خاطر نباید نام، خاطره و صلابت امام راحل(ره) فراموش شده و قدرت، عزت و عظمت ملت نادیده گرفته شود.
خطیب جمعه شهرستان بناب افزودند : توجه به دهه فجر نوعی تجدید قوا برای نیروهای اصیل انقلاب است و در واقع گرامیداشت این دهه شکر نعمت بزرگترین معجزه الهی است و دهه فجر نشان دهنده شخصیت امام راحل(ره) است که نباید به فراموشی سپرده شود.
حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی یادآور شدند : نباید ارتباط امت با آن مرد جلیل‌القدر آهسته آهسته ضعیف شده و به فراموشی سپرده شود که اگراین انقلاب از ریشه اش که امام راحل(ره) هستند، جدا شود ، آن موقع مثل درختی است که ریشه آن قطع شده باشد.
امام جمعه شهرستان بناب همچنین با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم به هر قیمتی امت از ریشه خود جدا شود، گفتند : ایشان از مردم عادی نبودند و خصوصیاتی که آن بزرگوار داشتند اگر در دیگران حضور داشت، آنها را نیز در میان ملت بزرگ می نمود .
حجت الاسلام و المسلمین باقری‌بنابی قاطعیت، شجاعت، اخلاص، فداکاری و حب ولایت را از ویژگی‌های بارز بنیانگذار کبیر انقلاب دانسته و افزودند : همه ما علی‌الخصوص علما و طلاب باید بیشتر توجه کنیم که عمدتاً عظمت و شخصیت کم‌نظیر امام راحل(ره) به ارتباط وی با خدا و تهذیب و اخلاص ایشان برمی‌گردد.
ایشان اذعان کردند : امام راحل (ره) همواره به رأی مردم ارزش قائل بوده و همیشه به مردم اتکا می‌کردند و بارها فرمودند «من در مقابل فداکاری مردم سر تعظیم فرود می‌آورم».
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کردند : بعد از گذشت ۳۸ سال ، این انقلاب و نظام همواره راه خود را ادامه داده و در حال بال و پر گرفتن است.
ایشان تصریح کردند : مردم ایران مردم انسان‌شناسی هستند و خائن را از خادم تشخیص می‌دهند و به بوق و کرنا هم توجهی ندارند و در زمان خود نمره لازم را به خدمتگزاران خود خواهند داد .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : همانطوری که مقام معظم رهبری نیز بیان فرمودند، خناسان سعی کردند هاشمی را از وی جدا کنند، ولی موفق نشدند و ملت ایران عالی‌ترین نمره را به ایشان دادند و ید غیبی نیز وارد عمل شد و انسان بزرگ و بزرگ را در کنار امام راحل که عاشق و معشوق وی بود جای دادند و این چینش‌ها الهی است و مردم نمی‌توانند این چینش‌ها را به وجود آورند.
ایشان ادامه دادند : اعتماد متقابل میان امت و امام که به وجود آمده بود، در کل تاریخ بی‌سابقه است و امروز نیز این اعتماد بین ملت و مقام معظم رهبری برقرار است و در کل تاریخ چنین رابطه‌ای بین امام و مأموم مشاهده نشده است، لذا نباید این ارتباط ملت با امام و این شجره طیبه تضعیف شود.
خطیب جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب با اشاره به اینکه اسلام دین آزادگی و مردانگی است، گفتند : هر چیزی که از آن رایحه شرارت بیاید، اسلام از آن فاصله گرفته و آن صفت و عمل را محکوم و مردود می‌داند.
ایشان تصریح کردند : یکی از این موارد پلید، شرب خمر است و قرآن انسان را از شراب و شراب خواری برحذر کرده است و اگر از شراب در جامعه اجتناب نشود، هلاکت در پی خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی در ادامه با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و گرامیداشت روز پرستار برای پرستاران متعهد که در منازل و بیمارستان ها به انجام وظیفه و رسالت خطیر خود مبادرت می‌کنند، آرزوی توفیق نمودند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.