حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : عدم حضور در پای صندوق‌های رأی به منزله تیز کردن لبه شمشیر دشمنان است
22 آوریل 2017 - 10:53
شناسه : 3030
بازدید 628
23

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز این شهر با تبریک ۲۷ رجب سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) اظهار کردند : از اول رسالت پیامبراکرم(ص) تا پایان عمر ایشان امیرالمؤمنین علی(ع) وصی پیامبر […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز این شهر با تبریک ۲۷ رجب سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) اظهار کردند : از اول رسالت پیامبراکرم(ص) تا پایان عمر ایشان امیرالمؤمنین علی(ع) وصی پیامبر اسلام(ص) بودند و در حیات آن پیامبر رحمت نیز این شرایط ادامه داشت.
ایشان با بیان اینکه امروز نیز تاریخ تکرار شده است و ضعفای عالم و ستمدیدگان روی زمین به رمق آمده و جامعه استکباری از انقلاب اسلامی احساس خطر کرده و نگران است ، افزودند : قطعاً تمام بت‌ها و قدرت‌های کذایی رفتنی هستند و این قول قطعی قرآن کریم است و اگر کمی صبر و مقاومت کنیم تمام حیله‌های دشمنان خنثی خواهد شد .
خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین با تأکید بر اینکه امروز فتح و نجات کشور در اطاعت از رهبری است، تصریح کردند : امروز همه اشرار و جامعه استکبار مردم ایران را از رفتن به پای صندوق‌های رأی و دادن آراء با انواع و اقسام راه‌ها نهی می‌کنند زیرا رأی دادن پیروزی اسلام و رأی ندادن پیروزی دشمنان را رقم خواهد زد ، پس نباید به حرف این جلادان گوش داد .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : هرگونه عقب‌نشینی از پای صندوق‌های رأی یعنی با دستان خود پیروزی دشمنان را رقم زدن و در واقع  با این کار شکست خود را فراهم خواهیم ساخت .
ایشان با بیان اینکه با عدم حضور در پای صندوق‌های رأی هیچ مشکلی حل نخواهد شد ، افزودند : در چنین شرایطی با تضعیف جمهوری اسلامی شیاطین بر ما مسلط خواهند شد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب در ادامه با اشاره به ضرورت روشنگری مردم جهت حضور پررنگ و باشکوه در پای صندوق‌های رأی اذعان کردند : به خدا قسم تک تک آرای شما به جمهوری اسلامی سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار است آن هم نه برای یک فرد و گروه و حزب خاص بلکه برای کل نظام تأثیرگذار می باشد .
ایشان با بیان اینکه جبهه و جهاد ، امروزه حضور در پای صندوق‌های رأی می باشد ، تأکید کردند : تنها از رهبری اطاعت کنید و با توجه به اینکه شورای محترم نگهبان این اشخاص را تأیید کرده حجت برای شما تمام است ، رأی دهید و به وظیفه دینی و قرآنی خود عمل کنید .
ایشان یادآور شدند : رأی ندادن و عدم حضور در پای صندوق‌های رأی به منزله ی تیز کردن لبه شمشیر دشمنان است .
امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به بروز حادثه سیل در برخی نقاط کشور از جمله شهرهای عجب‌شیر و آذرشهر ضمن عرض تسلیت به بازماندگان درگذشتگان سیل اخیر برای جان باختگان علو درجات از خداوند متعال خواستار شدند .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.