حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1384 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
حوزه علمیه ولی‌عصر (عج) بناب با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد
23 آگوست 2023 - 11:42
شناسه : 24019
بازدید 301
9

حوزه علمیه ولی‌عصر (عج) بناب با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد به گزارش بناب پرس، متن بیانیه حوزه علمیه بناب بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا مُعْجِزِينَ فِي الْأَرْضِ ۚ وَمَأْوَاهُمُ النَّارُ ۖ وَلَبِئْسَ الْمَصِيرُ (نور – ۵٧) دشمنان همیشه درمانده از پایداری و […]

ارسال توسط :
پ
پ

حوزه علمیه ولی‌عصر (عج) بناب با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد

به گزارش بناب پرس، متن بیانیه حوزه علمیه بناب بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا مُعْجِزِينَ فِي الْأَرْضِ ۚ وَمَأْوَاهُمُ النَّارُ ۖ وَلَبِئْسَ الْمَصِيرُ (نور – ۵٧)

دشمنان همیشه درمانده از پایداری و مقاومت ملتی که درس آزادگی را از سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش آموخته اند، بار دیگر در ایام عزای آن اسوه آزادمردان و مقارن با سالروز شهادت زینت عابدان با هجوم به مردان و زنان و کودکان بی سلاح و زائر حرم فرزند رسول خدا (ص) درماندگی خود و سرافرازی ملت پر استقامت ایران را فریاد زدند.

آری! این ترورهای کور پیوسته آخرین دستاویز دشمن قسم خورده این ملت به هنگام نمایان شدن پیشرفتهای دینی و ملی مردم این آب و خاک است.

حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به محضر آن حضرت، مقام معظم رهبری، خانواده شهداء و مجروحین این حادثه و مردم ایران یاد شهدای این فاجعه دلخراش را گرامی داشته و برخورد قاطع و پشیمان کننده نسبت به عاملان و حامیان این اقدام فجیع را از مسئولین امر درخواست می کند.

تولیت، مدیریت، اساتید و طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.