حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1377 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
گرامیداشت روز جمهوری اسلامی
02 آوریل 2017 - 11:22
شناسه : 2871
بازدید 599
27

مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی شنبه شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه ایشان در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ابتدای بیانات خویش با تقدیر از امام جمعه شهرستان بناب و والد مرحوم […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی شنبه شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه ایشان در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ابتدای بیانات خویش با تقدیر از امام جمعه شهرستان بناب و والد مرحوم ایشان آیت الله شیخ یوسف علی باقری بنابی ، شاگردی این عالم عظیم الشأن را از افتخارات طلبگی خویش دانستند .

ایشان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) و با اشاره به خصوصیات ایشان ، نوآوری فرهنگی برای تشیع و ساماندهی و صیانت از تشیع را از ویژگی های دوران حکومت آن امام دانستند .

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه دشمنان این نظام اسلامی از ابتدای انقلاب در فکر براندازی حکومت اسلامی بودند ، خاطرنشان کردند : با وجود تلاش های دشمنان نظام ، آنها به هدف خود نرسیده و انقلاب اسلامی با قدرت ، آگاهی را در جهان اسلام روشن کرد و یک الگوی عملی برای نظام مردم سالار مبتنی بر تعالیم دین و ارزش های معنوی پیش روی کشورهای مستضعف قرار داد .

ایشان ادمه دادند : در این سالها دشمنی ها زیاد شده و مستندات زیادی در دست است که نشان می دهد آمریکا در صدد نفوذ در حوزه های مختلف نظام و محدود سازی آن می باشد ، ولی وقتی رسیدن به این هدف را غیر ممکن دانستند در مسائل مختلف بدعهدی نمودند ، واین نشان میدهد که اختلاف آمریکا با نظام ایران است .

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه وضعیت کشور را همانند جنگ احزاب در صدر اسلام میدانند ، طبق بیانات ایشان خطرناک ترین تهدید را در مورد هویت و گفتمان انقلاب اسلامی دانستند .

حجت الاسلام و السلمین آل هاشم هدف اصلی از ایجاد داعش را از نمونه ی به چالش کشیدن گفتمان انقلاب اسلامی و تخریب آن برشمردند .

ایشان با بیان اینکه مقام معظم رهبری حفظ روحیه ی انقلابی گری را از اهم مسائل میدانند این مسأله را برای پیشبرد اهداف انقلاب ضروری دانستند .

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه دستاوردهای هرچیزی به بزرگی آن بستگی دارد دستاوردهای انقلاب را در بعد داخلی و خارجی از تأثیرگذارین دستاوردها در طول تاریخ برشمردند .

خطیب گرانقدر تشکیل حکومت دینی را که بهترین الگو در بحث دین ستیزی برای عالمیان با ارائه ی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی می باشد ،از مهترین آن دستاوردها دانسته و قطع دست دشمنان ، نفی سلطه ی طاغوت ،نهادینه سازی استقلال و آزادی ، ایجاد اعتماد به نفس در مردم ، ترویج روحیه ی خودآگاهی ، توسعه ی علم و فناوری ، تربیت انسانهای سالم بعنوان فتح الفنوح انقلاب و شناساندن ارزش زنان را گوشه ای از دستاوردهای داخلی این انقلاب دانستند .

ایشان اظهار داشتند : هر انقلابی در معرض آسیب و تهدید می باشد پس برای پیشگیری از این آسیب ها باید فرهنگ غنی اسلام را تقویت و تعمیق نمود و اصول و مبانی انقلاب را تبیین نموده و پایه های اعتقادات مردم را محکم تر نمود که این از وظایف روحانیون می باشد ،.

ایشان در ادامه حفظ وحدت و شناساندن جایگاه و شخصیت امام راحل را از اهم آن پیشگیری از آسیب ها دانستند .

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با عنوان اینکه تداوم این انقلاب از حدوث آن مهم تر است ، اظهار داشتند : اگر عوامل پدید آورنده انقلاب پایدار باشد بقای آن نیز حاصل خواهد شد .

ایشان تسلسم ناپذیری در برابر دشمنان ، قبول نسل جوان و رهبری حکیمانه ی امام راحل را از عوامل ایجاد انقلاب برشمرده و حفظ این مسائل را از عوامل تداوم انقلاب برشمردند .

ایشان با اشاره به تلاشهای دشمنان در طول این چند سال برای یراندازی انقلاب اسلامی به حادثه شش تیر و ترور مقام معظم رهبری اشاره کرده و خاطرنشان کردند :با کمک خداوند متعال تلاش دشمنان به جایی نخواهد رسید پس باید مردم در راه انقلاب تلاش کنند و این با در صحنه بودن امکان پذیر خواهد بود تا پرچم را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولیعصر (عج) برسانیم .

در انتها حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و هیأت همراه ایشان از خانه ی شهید حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) که یادواره ی 72 تن از شهیدان این حوزه می باشد بازدید نمودند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.