حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1382 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×
نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی
08 آوریل 2017 - 9:49
شناسه : 2880
بازدید 623
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌ های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کردند : تنها راه نجات […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌ های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کردند : تنها راه نجات کشور ولایت و فرهنگ سازی ولایت در جامعه است .

ایشان با تأکید بر اینکه فرهنگ غنی اسلامی و دینی باید در جامعه و عملکرد مسئولان مشاهده گردد ؛ افزودند : فرهنگ غنی اسلامی و دینی باید در بین گروه های سیاسی و مقررات بانکی حاکم شود .

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با انتقاد از نقد یکی از مراجع تقلید توسط یک حقوقدان در کشور ، تصریح کردند : حقوقدانی که اسلام و فرآیند اسلامی و دینی را محترم نشمارد از نظر ما نه خود این حقوقدان محترم است و نه حرف ایشان .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه اقتصاد ما رها شده و غربی نیست یادآور شدند : ما مذهب داریم و برای بقای دین خود جوان و خون‌های زیادی داده‌ایم، از این رو باید اقتصاد کشور ما با دین ما مطابقت داشته باشد و هنر این است که حقوقدان های ما اقتصاد را با اقتصاد اسلامی و دینی تطبیق دهند .

ایشان اذعان کردند : فتوایی که مجتهد می‌دهد آیات قرآن است و فقط جزو دین ماست و زمانی که بخواهیم فتوای مجتهد را کنار بگذاریم آن موقع باید فاتحه دین را نیز بخوانیم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کردند : بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی وضع کوچه و بازار ، مراکز علمی و رسانه‌های تبلیغی ما این است و قطعاً با خواسته های دینی و اسلامی ما مطابقت ندارد .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی تصریح کردند : با این وضع متأسفانه تملق و چاپلوسی، باندبازی، تهمت و بداخلاقی جامعه را فرا گرفته است.

ایشان اظهار امیدواری کردند که جامعه قولاً و عملاً در صراط مستقیم ثابت نگه داشته شود .

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه توبه و استغفار را از اعمال ماه رجب برشمرده و خاطرنشان کردند : امیدواریم خداوند در این ماه تمام مسلمانان را از فیوضات این ماه بهره‌مند گرداند .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.