حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

اطلاعیه : برگزاری مراسم عزا و ماتم بمناسبت سالروز شهادت جانسوز و جانگداز حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در سطح شهر بناب سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بر همه محبین وشیعیان آنحضرت تسلیت باد دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی
08 آوریل 2017 - 9:49
شناسه : 2880
بازدید 633
24

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌ های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کردند : تنها راه نجات […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه‌ های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک فرا رسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) اظهار کردند : تنها راه نجات کشور ولایت و فرهنگ سازی ولایت در جامعه است .

ایشان با تأکید بر اینکه فرهنگ غنی اسلامی و دینی باید در جامعه و عملکرد مسئولان مشاهده گردد ؛ افزودند : فرهنگ غنی اسلامی و دینی باید در بین گروه های سیاسی و مقررات بانکی حاکم شود .

خطیب جمعه شهرستان بناب سپس با انتقاد از نقد یکی از مراجع تقلید توسط یک حقوقدان در کشور ، تصریح کردند : حقوقدانی که اسلام و فرآیند اسلامی و دینی را محترم نشمارد از نظر ما نه خود این حقوقدان محترم است و نه حرف ایشان .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی با بیان اینکه اقتصاد ما رها شده و غربی نیست یادآور شدند : ما مذهب داریم و برای بقای دین خود جوان و خون‌های زیادی داده‌ایم، از این رو باید اقتصاد کشور ما با دین ما مطابقت داشته باشد و هنر این است که حقوقدان های ما اقتصاد را با اقتصاد اسلامی و دینی تطبیق دهند .

ایشان اذعان کردند : فتوایی که مجتهد می‌دهد آیات قرآن است و فقط جزو دین ماست و زمانی که بخواهیم فتوای مجتهد را کنار بگذاریم آن موقع باید فاتحه دین را نیز بخوانیم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کردند : بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی وضع کوچه و بازار ، مراکز علمی و رسانه‌های تبلیغی ما این است و قطعاً با خواسته های دینی و اسلامی ما مطابقت ندارد .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی تصریح کردند : با این وضع متأسفانه تملق و چاپلوسی، باندبازی، تهمت و بداخلاقی جامعه را فرا گرفته است.

ایشان اظهار امیدواری کردند که جامعه قولاً و عملاً در صراط مستقیم ثابت نگه داشته شود .

امام جمعه بناب در ادامه خطبه‌های نماز جمعه توبه و استغفار را از اعمال ماه رجب برشمرده و خاطرنشان کردند : امیدواریم خداوند در این ماه تمام مسلمانان را از فیوضات این ماه بهره‌مند گرداند .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.