حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی : برای غلبه بر رقیب در فضای انتخابات نباید کل خدمات نظام و انقلاب اسلامی را مخدوش کرد
15 آوریل 2017 - 8:45
شناسه : 2960
بازدید 622
20

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به موضوع با اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری اظهار کردند : مردم سعی کنند […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به موضوع با اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری اظهار کردند : مردم سعی کنند در انتخابات شوراها با افراد امین و آنهایی که در جامعه امتحان پس داده‌اند شور و مشورت کنند و در تصمیم‌گیری‌ها از نزدیکان خود عبور کرده و به افرادی که به مسائل کلان شهر فکر می‌کنند رأی دهند .
ایشان خطاب به مردم افزودند : سعی کنید افرادی که امین و در نهایت به فکر حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی شهر هستند را به عنوان شورا انتخاب کنید.
خطیب جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه وجود هرگونه اختلاف در بین مسلمانان موجب قطع نعمات خداوندی می‌شود، تصریح کردند : جمهوری اسلامی هم اکنون در محاصره شیاطین و دشمنان اسلام قرار دارد و در این شرایط و برهه خاص می‌طلبد که طرفداران کاندیداها و نامزدهای ریاست جمهوری ، همچنین جناح‌ها و گروه‌های سیاسی از اختلاف‌افکنی در جامعه پرهیز کنند و عدم توجه به این مطلب نشانه ضعف و بینوایی ماست .
حجت‌الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : دشمنان نظام در صدد این هستند که یک اختلاف جزیی و جرقه اختلاف در ایران به وجود آید و آنها صرفاً مترصد این روز می باشند .
ایشان همچنین با اشاره به اینکه امروز سمت و سوی اسلحه دشمنان به سمت جمهوری اسلامی است، گفتند : در چنین اوضاع و احوالی که بر منطقه حاکم است بهترین فضا و بهترین روش ایجاد آرامش و ثبات در کشور است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب تأکید کردند : امروز کوچکترین اختلاف ناموزون از ناحیه شیاطین ضربه به جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس از نامزدها، سخنرانان و طرفداران نامزدها خواستند ضمن پرهیز از تخریب رقیب از توهین به همدیگر اجتناب کرده و به رأی حداکثری و حفظ حرمت‌ها فکر کنند .
ایشان ادامه دادند : به کرات عرض کرده‌ام که اگر مردم را به حال خود رها کنند و بگذارند خودشان تصمیم بگیرند قطعاً خداوند آنها را هدایت و حمایت خواهد کرد پس تمام نامزدها تقوای الهی پیشه کنند و سعی کنیم آب زلال انقلاب را گل‌آلود نکنیم  .
خطیب جمعه شهرستان بناب همچنین با تأکید بر اینکه احزاب و گروه‌ها حرمت نظام جمهوری اسلامی را نگه داشته و همدیگر را تحمل کنند، گفتند : برای غلبه بر رقیب در فضای انتخابات نباید کل خدمات نظام و انقلاب اسلامی را مخدوش کرد .
حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : چطور می‌شود که در جمهوری اسلامی بهشتی باشیم ولی حرکات ما جهنمی باشد؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.