حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

حجت الاسلام و المسلمین حق جو : اولین کسانی که می توانند به مقامات عالیه برسند قشر طلاب می باشند
22 فوریه 2017 - 16:55
شناسه : 2740
بازدید 628
23

جلسه ی اخلاقی تربیتی طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب ظهر چهارشنبه در محضر حجت الاسلام و المسلمین حق جو برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین حق جو با بیان اینکه باید دقت کنیم که خدا کی و کجا مواظب عملکرد بندگان است به دستگاه های ثبت اعمال انسان اشاره کرده و افزودند […]

ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ی اخلاقی تربیتی طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب ظهر چهارشنبه در محضر حجت الاسلام و المسلمین حق جو برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین حق جو با بیان اینکه باید دقت کنیم که خدا کی و کجا مواظب عملکرد بندگان است به دستگاه های ثبت اعمال انسان اشاره کرده و افزودند : با توجه به آیات قرآن از جمله آیه ی 29 سوره جاثیه به خوبی روشن می شود که تمام اعمال ما نزد خداوند ثبت و ضبط می گردد .

ایشان ادامه دادند : خدا توجه ویژه ای به طلاب دارد پس تمام اعمالمان را خدایی کرده و با توجه به اینکه توفیق حضور در حوزه را پیدا کرده ایم پس سعی کنیم که از زمینه سازان ظهور باشیم .

ایشان خاطرنشان کردند : در کنار تحصیل علوم باید به فکر قرب إلی الله نیز بود و با توجه به اینکه شما طلاب با خدا معامله کرده اید پس باید در این راه تابلوی تمام نما از امیرالمؤنین باشید و اولین کسانی که می توانند به مقامات عالیه برسند قشر طلاب می باشند پس با دقت در امور اخلاقی به مقامات والایی خواهید رسید .

حجت الاسلام و المسلمین حق جو با اشاره به یوم الحسرۀ بودن روز قیامت و دیدن جزئیات اعمال انجام شده در دنیا به عناصر رصد کننده ی اعمال اشاره کرده و اولین مورد را خود خدا نامیده و اظهار داشتند خدا عالم به تمام اعمال ماست .

ایشان در ادامه دومین وسیله ی ثبت اعمال را فرشتگان معرفی نموده و عنوان کردند : برای تمام اعضا فرشتگانی بعنوان ثبت اعمال حضور دارند و ادامه دادند : با دقت در آیه ی شریفه ی <ما یلفظ من قول إلا لدیه رقیب عتید> روشن می شود برای زبان دو نگهبان حضور دارند زیرا هیچ عضوی در بدن به اندازه ی زبان توانایی گناه را ندارد .

ایشان سومین وسیله را نیز خود اعضای بدن دانسته و خاطرنشان کردند : در روز قیامت تمام دهان ها بسته شده و اعضا شروع به سخن گفتن خواهند کرد و تک تک سلولها ی بدن شکایت خواهند کرد ، پس باید مواظب اعمال خود باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین حق جو در ادامه ی فرمایشات خویش توصیه هایی را در راستای جامعه و نظام اسلامی بیان فرمودند .

ایشان با بیان اینکه دشمن در صدد شنیدن یک سخن نادرست از شما برای تضعیف نظام است ، اظهار داشتند : سکوت در برابر مظلومیت مقام معظم رهبری همان گزینه ی مورد نظر دشمن می باشد .

ایشان ادامه دادند : بیشترین دشمنان و طرفداران مقام عظمای ولایت در عصر کنونی زندگی میکنند پس باید با تمام قدرت از این جایگاه حقوقی و از شخص حضرت آیت الله خامنه ای دفاع کنیم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.