حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

اطلاعیه : برگزاری مراسم عزا و ماتم بمناسبت سالروز شهادت جانسوز و جانگداز حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) در سطح شهر بناب سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام بر همه محبین وشیعیان آنحضرت تسلیت باد دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی : اکنون ماهواره برنده ترین سلاح دشمن است و بدون جنگ و خون ریزی در صدد از بین بردن ارزش های ماست
10 ژوئن 2017 - 16:55
شناسه : 3329
بازدید 649
27

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایشات متعدد مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ […]

ارسال توسط :
پ
پ

نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان و در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایشات متعدد مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ ، تصریح کردند : معظم له در دولت های گذشته در جوار حرم مقدس رضوی در رابطه با فرهنگ مطالب بسیار مهمی را بیان فرمودند و تأکید کردند که فرهنگ از اقتصاد مهم تر است و وجود فرهنگ مثل هوا از ضروریات زندگی بشری است .

ایشان همچنین به وضعیت فرهنگ حاکم در کشورهای اروپایی اشاره کرده و اظهار داشتند : امروز در کشورهای اروپایی بنیان خانواده ویران شده و لذت پرستی و شهوت رانی و بی بندوباری را در جامعه راه انداخته اند و ناخودآگاه در جهنم می سوزند و جهان غرب امروز در شهوت رانی غوطه ور شده و از روح شهادت طلبی، شب زنده داری و ارزش های آسمانی در آنجا خبری نیست و یک زندگی جنگلی بر آن ها مستولی گشته است .

خطیب جمعه شهرستان بناب افزودند : تمام دشمنان این ملت سعی خود را بر این متمرکز کرده اند که چنین فرهنگ و آدابی را با رسوخ دادن به جامعه ما ، این جامنعه را داغون کرده و وضع جهنمی خود را به سمت ما صادر کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی خاطرنشان کردند : این مأموریت در مقطعی بر عهده شاه ملعون سپرده شده بود ولی امروز این مأموریت را به ماهواره ها و گوشی های موبایل داده اند و در شرایط کنونی جوانان ما در دو مسیر قرار دارند ؛ یا فرهنگ و آداب وحی انسانی اهل بیت(ع) را قبول کنند و یا برنامه هایی که امروز از طریق ماهواره به جوانان ما القاء می شود و لذا امروز ماهواره برنده ترین سلاح دشمن است .

ایشان اذعان کردند : دشمن توسط این ابزار پیچیده به جنگ تمام عیار با ما آمده است و بدون جنگ و خونریزی تلاش می کند جوانان ما از معارف اهل بیت(ع) بریده شوند و آن وقت سقوط ما حتمی است و فتح و غلبه بدون خونریزی اتفاق خواهد افتاد .

امام جمعه بناب سپس با بیان اینکه با انجام ترقه بازی و جنگ نظامی و ترور ، دشمن نمی تواند برای این کشور مشکلی ایجاد کند؛ تصریح کردند : اکنون بزرگ ترین خطر و تهدید وارد خانه های ما شده است و در تلاشند تا آموزه های غیرت و حیا را در جوانان ما تهی کنند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی افزودند : هدف دشمن از ترویج برنامه های ضد دینی و فرهنگی از طریق ماهواره پاک کردن صورت اسلام و عادی سازی روابط زن و مرد و محرم و نامحرم است تا اختلاطات زن و مرد متعارف شود و تمام سعی دشمن این است که از طریق این تجهیزات سحرآمیز سبک زندگی را تغییر داده و گام به گام اباهی گری را در جامعه ترویج کند .

ایشان ضمن هشدار به خانواده ها در خصوص تلاش دشمنان برای تغییر سبک زندگی در نظام جمهوری اسلامی گفتند : فروپاشی بنیان خانواده ، رشد طلاق و بی رغبتی به ازدواج و صدها بدبختی دیگر در حال رایج شدن است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به اینکه نقش مادری و همسرداری در برخی فیلم ها زیر سئوال رفته است ؛ افزودند : بیشترین تأکید طراحان این فیلم ها این است که نقش زنان در منزل را عیب دانسته است .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی ادامه دادند : قطعاً بیان این مطالب در این اوضاع و احوال هزینه دارد و برای دادن آن هزینه نیز آمادگی دارم و از فردا شروع به نوشتن مطالب خواهند کرد .

ایشان تصریح کردند : تمام سعی و تلاش دشمن این است که از طریق این ابزار پرمشتری هر بلایی را سر ما بیاورد ، مع الأسف امروز بخش وسیعی از بدحجابی و بدآموزی ها از طریق این ابزار تمدن صورت می گیرد .

امام جمعه بناب یادآور شدند : تلاش دشمن این است که دیگر مادری در ایران پیدا نشود که سه فرزند خود را برای شهادت به جبهه های نبرد با دشمن بفرستد و کار به جایی رسیده است که مادران و زنان ما اصلاً به فکر فرزندآوری نیستند که این کار دنیا و آخرت ما را مورد تهدید قرار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی همچنین با تأکید بر اینکه سند به اصطلاح ۲۰۳۰ ؛ شوم، پلید و محکوم است ؛ گفتند : نزدیک به ۲۰ سال است به طرق مختلف در قالب این سند به کشور حمله می شود و علیرغم هشدارهای مقام معظم رهبری در دولت های قبلی و فریادهای مراجع تقلید در برابر آن ها موضع گرفته ، لبخند زدند و مراجع را به سخره گرفتند ، در مواردی به انبیاء توهین کردند و گاهی مقابل مقام معظم رهبری قرار گرفتند که عاقبت آن ها آنطور شد که خودتان در جریان امر قرار دارید .

ایشان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران خاطرنشان کردند : هنوز ابعاد این قضیه مشخص نشده ولی بنده بر این باور نیستم که داعش جرأت و جسارت این اقدام تروریستی را داشته باشد .

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کردند : بنا به فرموده مقام معظم رهبری این اقدامات در حد یک ترقه بازی است ولی در این اقدام شهدای مظلوم بی هدف به شهادت رسیدند .

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان شهدای عملیات اخیر تروریستی از تلاش ها و اقدامات نیروهای امنیتی در برخورد با عوامل تروریستی تقدیر و تشکر کرده و افزودند : چه بسا مصلحت این بوده است که در مقابل این اقدام جزئی به خود آییم و پیام خود را دریافت کنیم .

فارس / با تصحیح و اضافات

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.