حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1387 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 5 تعداد دیدگاهها : 81×

آخرین اخبار

دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری ره و روز معلم گرامی باد اطلاعیه شروع ثبت نام و حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خواهران بناب در مقطع سطح دو (کارشناسی) از سیکل و دیپلم و در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی
جلسه اخلاق امام باقر وامام صادق علیهما السلام در مسجدحوزه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجیدباقری بنابی حفظه الله برگزار گردید اطلاعیه برگزاری گفتگوی آزاد :با موضوع نقش علامه طباطبایی در سکولار زدایی از علوم با محوریت حضور علیت در نظام معجزه با ارائه :حجت الاسلام و المسلمین استاد سید صادق بنی فاطمه اطلاعیه : ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه حضرت ولی عصر عج بناب شروع شد تصاویر اردوی یک روزه طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب در منطقه گردشگری هفت چشمه روستای آهق مراغه ،اردیبهشت 1403 جلسه اخلاق مدرسه امام صادق علیه السلام در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر عج بناب با رهنمودهای استاد معظم اخلاق ومدیریت محترم این حوزه حضرت حجت الاسلام حاج شیخ عبدالمجید باقری بنابی حفظه الله برگزار گردید

گرامیداشت روز جمهوری اسلامی
02 آوریل 2017 - 11:22
شناسه : 2871
بازدید 617
26

مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی شنبه شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه ایشان در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب برگزار گردید . حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ابتدای بیانات خویش با تقدیر از امام جمعه شهرستان بناب و والد مرحوم […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی شنبه شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه ایشان در حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) بناب برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ابتدای بیانات خویش با تقدیر از امام جمعه شهرستان بناب و والد مرحوم ایشان آیت الله شیخ یوسف علی باقری بنابی ، شاگردی این عالم عظیم الشأن را از افتخارات طلبگی خویش دانستند .

ایشان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) و با اشاره به خصوصیات ایشان ، نوآوری فرهنگی برای تشیع و ساماندهی و صیانت از تشیع را از ویژگی های دوران حکومت آن امام دانستند .

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه دشمنان این نظام اسلامی از ابتدای انقلاب در فکر براندازی حکومت اسلامی بودند ، خاطرنشان کردند : با وجود تلاش های دشمنان نظام ، آنها به هدف خود نرسیده و انقلاب اسلامی با قدرت ، آگاهی را در جهان اسلام روشن کرد و یک الگوی عملی برای نظام مردم سالار مبتنی بر تعالیم دین و ارزش های معنوی پیش روی کشورهای مستضعف قرار داد .

ایشان ادمه دادند : در این سالها دشمنی ها زیاد شده و مستندات زیادی در دست است که نشان می دهد آمریکا در صدد نفوذ در حوزه های مختلف نظام و محدود سازی آن می باشد ، ولی وقتی رسیدن به این هدف را غیر ممکن دانستند در مسائل مختلف بدعهدی نمودند ، واین نشان میدهد که اختلاف آمریکا با نظام ایران است .

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه وضعیت کشور را همانند جنگ احزاب در صدر اسلام میدانند ، طبق بیانات ایشان خطرناک ترین تهدید را در مورد هویت و گفتمان انقلاب اسلامی دانستند .

حجت الاسلام و السلمین آل هاشم هدف اصلی از ایجاد داعش را از نمونه ی به چالش کشیدن گفتمان انقلاب اسلامی و تخریب آن برشمردند .

ایشان با بیان اینکه مقام معظم رهبری حفظ روحیه ی انقلابی گری را از اهم مسائل میدانند این مسأله را برای پیشبرد اهداف انقلاب ضروری دانستند .

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه دستاوردهای هرچیزی به بزرگی آن بستگی دارد دستاوردهای انقلاب را در بعد داخلی و خارجی از تأثیرگذارین دستاوردها در طول تاریخ برشمردند .

خطیب گرانقدر تشکیل حکومت دینی را که بهترین الگو در بحث دین ستیزی برای عالمیان با ارائه ی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی می باشد ،از مهترین آن دستاوردها دانسته و قطع دست دشمنان ، نفی سلطه ی طاغوت ،نهادینه سازی استقلال و آزادی ، ایجاد اعتماد به نفس در مردم ، ترویج روحیه ی خودآگاهی ، توسعه ی علم و فناوری ، تربیت انسانهای سالم بعنوان فتح الفنوح انقلاب و شناساندن ارزش زنان را گوشه ای از دستاوردهای داخلی این انقلاب دانستند .

ایشان اظهار داشتند : هر انقلابی در معرض آسیب و تهدید می باشد پس برای پیشگیری از این آسیب ها باید فرهنگ غنی اسلام را تقویت و تعمیق نمود و اصول و مبانی انقلاب را تبیین نموده و پایه های اعتقادات مردم را محکم تر نمود که این از وظایف روحانیون می باشد ،.

ایشان در ادامه حفظ وحدت و شناساندن جایگاه و شخصیت امام راحل را از اهم آن پیشگیری از آسیب ها دانستند .

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با عنوان اینکه تداوم این انقلاب از حدوث آن مهم تر است ، اظهار داشتند : اگر عوامل پدید آورنده انقلاب پایدار باشد بقای آن نیز حاصل خواهد شد .

ایشان تسلسم ناپذیری در برابر دشمنان ، قبول نسل جوان و رهبری حکیمانه ی امام راحل را از عوامل ایجاد انقلاب برشمرده و حفظ این مسائل را از عوامل تداوم انقلاب برشمردند .

ایشان با اشاره به تلاشهای دشمنان در طول این چند سال برای یراندازی انقلاب اسلامی به حادثه شش تیر و ترور مقام معظم رهبری اشاره کرده و خاطرنشان کردند :با کمک خداوند متعال تلاش دشمنان به جایی نخواهد رسید پس باید مردم در راه انقلاب تلاش کنند و این با در صحنه بودن امکان پذیر خواهد بود تا پرچم را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولیعصر (عج) برسانیم .

در انتها حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و هیأت همراه ایشان از خانه ی شهید حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) که یادواره ی 72 تن از شهیدان این حوزه می باشد بازدید نمودند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.